homeappliance

ساخت وبلاگ

اگرچه وستینگهاوس مدتی است که فعالیت خود را در حوزه لوازم خانگی متوقف کرده است؛ اما لوازم خانگی درجه یک این شرکت قدیمی و عظیم، هنوز هم میهمان خانه‌های بسیاری از مردم جهان است. این محصولات که در همه جهان به عنوان محصولاتی بادوام و در بهترین درجه کیفی شناخته می‌شوند؛ در ایران نیز طرفداران زیادی دارد؛ و اگر کسی بودجه کافی داشته باشد در خرید یک یخچال یا ساید بای ساید وستینگهاوس تردید نمی‌کند.

از علل محبوبیت این برند در سراسر دنیا توجه طراحان آن به موضوع گوناگونی و طراحی محصولاتی متناسب با همه فرهنگ‌ها و سبک زندگی‌های متفاوت است. به همین دلیل هم لوازم خانگی وستینگهاوس در سراسر دنیا از شمال امریکا تا خاورمیانه، از پرطرفدارترین محصولات خانگی هستند.

برند امریکایی وستینگهاوس با بیش از یک قرن سابقه در زمینه تولید محصولات مختلف، می‌تواند بهترین انتخاب در زمینه لوازم خانگی برای هر شخصی باشد. علت اصلی کیفیت بالای محصولات این کمپانی سنجنش تمام تولیدات در شرایط مختلف است؛ تا اطمینان حاصل شود که محصول تولید شده می‌تواند در هر شرایط اقلیمی و آب و هوایی به درستی کار کند. این موضوع بخصوص در زمینه یخچال، فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس مسئله بسیار مهمی است.

برای تعمیر محصولات وستینگهاوس به لینک های زیر مراجعه کنید :

نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر لباسشویی وستینگهاوس

تعمیر ظرفشویی وستینگهاوس

homeappliance...
ما را در سایت homeappliance دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : homeappliance homeappliance1 بازدید : 74 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 18:34

شرکت فریجیدر یک شرکت مصرفی و تجاری در زمینه لوازم خانگی به عنوان شرکت تولید کننده یخچال تاسیس شد. اولین یخچال فریزر خود را در سال 1916 توسعه داد. در سال 1918 یکی از بنیان گذاران شرکت جنرال موتورز در آن سرمایه گذاری کرده و در سال 1919 فریجیدر را تاسیس کرد.

شرکت فریجیدر در اوایل قرن بیستم در زمینه تولید یخچال یکی از معروفترین ها بود. از سال 1919 تا سال 1979 این شرکت متعلق به شرکت جنرال موتورز بود. بعد از یک دوره تغییرات این شرکت را الکترولوکس سوئد در سال 1986 خریداری کرد.

 

تاریخچه شرکت فریجیدر

شرکت فریجیدر دارای سابقه طولانی در تولید انواع مختلف یخچال از قبیل ساید بای ساید، یخچال صندوقی، یخچال ایستاده و همچنین اقدام به تولید انواع اجاق گاز رومیزی و فر دار و همچنین تولید ماکروفر نیز می نماید. با استفاده از دانش روز محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا و مصرف بهینه انرژی میباشند.

شرکت فریجیدر جزء اولین تولید کنندگانی میباشد که اقدام به تولید محصولات، با رنگ هماهنگ با هم نمود. بطوری که اگر در آشپزخانه وقتی کنار هم قرار بگیرند بدون نگاه کردن به مارک آنها متوجه اینکه آنها از یک برند میباشند، می شویم. نمایندگی فریجیدر آمادگی ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز میباشد.

تعمیر یخچال فریجیدر

تعمیر لباسشویی فریجیدر

تعمیر ظرفشویی فریجیدر

homeappliance...
ما را در سایت homeappliance دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : homeappliance homeappliance1 بازدید : 94 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 18:32

در صورتی‌ که لوازم خانگی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس تلفن های روی کارت گارنتی نمایندگی سامسونگ از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش سامسونگ در تهران بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه پشتیبان سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس لوازم خانگی سامسونگ خود به دست آورید.

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر ظرفشویی سامسونگ

homeappliance...
ما را در سایت homeappliance دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : homeappliance homeappliance1 بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 19:45